Hotel Klub Mazury

1 review over Hotel Klub Mazury

Typowe lata siedemdziesiąte

Wlodzimierz
2-6-2013

Obsługa: bardzo ciepła, sprawna i uczynna. Pokoje sprzątane codziennie. Pościel i materace bardzo wyeksploatowane. Śniadania i obiadokolacje: stół szwedzki bardzo urozmaicony, smaczny i nie do przejedzenia. Brak jakiegokolwiek baru, kawiarni czy restauracji. Cisza i spokój do przesady. Do pokoju z balkonem trzeba dopłacić. Parking płatny. Internet bezprzewodowy w pokojach wyłącznie w rejonie recepcji. Telewizja to TVP1 i 2 oraz POLSAT. Molo zdemontowane, teren i obiekty bardzo zniszczone i zaniedbane. Brak jakichkolwiek atrakcji dla dzieci. Całość pamięta lata siedemdziesiąte. Parę dni da się przeżyć, jeżeli potraktuję się ten obiekt jako bazę wypadową.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klub Mazury in Mragowo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klub Mazury zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klub Mazury scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.