Sorteren

Reviews over Lidzbark Warminski

Geweldig kasteel

johan
    21-6-2014

Een hotel in een kasteel waar veel oude elementen bewaard zijn gebleven.

De lift is van glas zodat je de oude muren kunt bewonderen.

Het zwembad met de 3 sauna`s zijn een genot om een paar uurtjes te vertoeven. Vergeet ook niet gebruik te maken van de massage faciliteiten.

Het ontbijt wat eenvoudig en zelfs wat saai, elke dag hetzelfde.

De warme maaltijd daarentegen was weer gevarieerd.

Een warm kasteel hotel die jullie bezoekje waard zal zijn!

Fantastisch fraai ingericht (kasteel-)hotel

Jaap
    22-8-2013

Het hotel is circa twee jaar geleden verbouwd tot een prachtig hotel, waarbij het oude kasteel en hedendaags comfort op een prachtige wijze zijn gecombineerd. Bijv. zie je via de glazen lift nog steeds de oude muren van het voormalige kasteel. Maar ook de vloerbedekking is heel bijzonder, evenals de smaakvolle inrichting van de badkamer. Er is een duidelijke keuze gemaakt voor een comfortabel, modern hotel.

De kamers zijn heel ruim ingericht. De dikke muren van het voormalige kasteel zijn deels in gebruik als stenen banken of om iets op te leggen. Ondergronds zijn een zwembad en sauna aangelegd en zijn er fitness-toestellen. Daarnaast o.a. een speelkamer voor kinderen, een bibliotheek. Het kost wat tijd om het hele gebouw te bekijken. Naast het kasteel is een parkeerplaats en een museum.

De keuken is prima; een heel uitgebreid ontbijt wordt aangeboden. De receptie spreekt (goed) Engels. Er is een (Pools) dagprogramma met o.a. live-cooking, films, lezingen, enzovoorts. Een aanrader!

Lidzbark Warminski scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews