Pension Ostoja

2007

De accomodatie is gebouwd in 2002, de kamers met eigen en

A.G.Karsijns
1-8-2007

De accomodatie is gebouwd in 2002, de kamers met eigen douche en toilet zijn prima. Sommige kamers hebben een balkon. De eetkamer is ruim, je kunt er t.v. kijken en spelletjes doen. Aansluitend aan de eetkamer is een groot overdekt terras. Het eten is prima en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Achter de accomodatie ligt een groot meer waar je kunt kanovaren.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2007 18:45:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Nog geen informatie beschikbaar over Pension Ostoja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Ostoja in Bartosze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Ostoja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.