Swietokrzyskie

Reviews over accommodaties in Swietokrzyskie

Een Top kuur Hotel in Polen

Jef Vanhelemont,
    20-6-2017

Wij verbleven 6 dagen in Hotel Bristol, vooral om kennis te maken met de Kuur mogelijkheden van dit hotel. Op alle gebied kan ik dit hotel bestempelen als een TOP hotel, vooral de dienstbereidheid van de receptionisten en het prachtig ontbijt waren echt TOP. De kuur behandelingen werden voorgeschreven door een Dokter (reumatholoog) en zij hebben ons deugd gedaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Echt een aanrader en de moeite waard!!!

DANIELLE,
    5-8-2014

Vorig jaar heb ik met mijn gezin en vrienden acht dagen gelogeerd in hotel Kameralny. Het was geweldig. Leuk personeel, ze genoten van ons. De eigenaar was top. Het In het hotel was het echt leuk gezellig.

Dit jaar waren we er weer en nu met vijftien man. We werden warm onthaald en hebben weer echt genoten van het hotel, de mensen in Polen, de markt. De eigenaar is zijn belofte nagekomen. We keken naar het WK op groot scherm. Hebben een barbecue party gehad. De jongens hebben samen met de eigenaar tegen zijn ploeg gevoetbald. Lekker wodka gedronken, heerlijke gamba's en biefstuk gegeten. Het ontbijt mag iets gevarieerder omdat het vooral traditioneel Pools ontbijt was. Lief dat ze uiteindelijk chocolade pasta voor de kinderen hadden gehaald.

Wij hebben ons echt veilig gevoeld. De Poolse mensen in Kielce zijn echt aardig. Ook al spreek je de taal niet, er altijd wel iemand die een paar woordjes Engels of Nederlands spreekt. Volgend jaar ga ik er weer, maar dan langer. TOP hotel!!

Gereisd met vrienden in juli 2014