Reviews over Zywiec

Camping Debina

M,
    8-8-2016

Bij aankomst goed te woord gestaan bij de receptie in het Engels. We mochten zelf een plek uitkiezen. Op het kampeerterrein was het een zooitje met over afval en wc papier. Uiteindelijk wel een redelijke plek gevonden, die we zelf de 2 nacht ook als wc gebruikten. Het mooie van deze camping was het restaurant waar je halve liters bier voor €1 kon kopen. De wc gebouwen waren vervallen en eng om te lopen. We mochten gelukkig mochten we douche in het hotel. Ook kan je voor nog geen €5 gebruik maken sauna en jacuzzi dit was heerlijk! Voor 3 man waren we €45 kwijt. Kortom een dik zooitje op de camping maar het hotel en restaurant was prima. En nogmaals BIER VOOR €1! Voor de simpele ziel prima vertoeven!

Zywiec scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews