Pension Anna

Pension Anna

Pension

1 review over Pension Anna in het Nederlands

Fantastische plek in de bergen.

Raaij
4-7-2010

Het ligt midden in het berggebied. Ideaal om er te wandelen en genieten van de rust die er heerst. Vanuit het huis stapt men gelijk het berggebied in. Het is 400 m gelegen van de rivier Wisla en een overdekt zwembad.

Nadeel is dat pension houder gebrekkig Engels spreekt.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Anna in Wisla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.