Hotel Arena

HotelWeer vandaag28°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Arena voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Arena in het Nederlands

Goed basic hotel voor een citytrip

Anneke
11-8-2015

Het is een heel proper hotel met zeer nette kamers. Kleinschalige maar mooie wellness (sauna stoombad en jacuzzi) ontbijt heel basic maar lekker. Hotelrestaurant zeer lekker en helemaal niet duur. Personeel niet zo vriendelijk en soms nogal kortaf. Minpunt aan de kamers: geen airco en geen koelskast dus na een drukke dag bezoeken nog even relaxen op de kamer zit er niet in. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Auschwitz en Krakau! Een bezoekje aan Polnocny park is zeker de moeite waard!

Hotel Arena is een prima hotel (de spa kan ik niet beoordelen want daar hebben we geen gebruik van gemaakt). Het hotel ziet er zeer netjes en modern uit. De ligging is een beetje vreemd want het ligt in een wijk vol met flatgebouwen waardoor het soms een beetje de uitstraling heeft van Amsterdam ZO. Het is mogelijk om de auto op een beveiligde parking te zetten, maar dat hebben wij niet gedaan. Personeel is zeer vriendelijk en spreekt goed engels. Het eten is perfect en zeer goedkoop. Door de goede kwaliteit van het hotel zie je er door de weeks heel veel zakenmensen. Wij hebben het hotel gebruikt als uitvalsbasis voor een dag Krakau en een dag Auschwitz. Volgens mij is gratis wifi standaard in Polen en dat is hier dus ook zo. Wel hadden wij de laatste kamer op de gang waardoor het bereik soms wat slecht was. Min puntje: De kamers zijn wat gehorig. De mensen uit oost Europa kunnen wat luidruchtiger zijn dat wij Nederlanders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena in Tychy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.