Reviews over Tychy

Goed basic hotel voor een citytrip

Anneke,
    11-8-2015

Het is een heel proper hotel met zeer nette kamers. Kleinschalige maar mooie wellness (sauna stoombad en jacuzzi) ontbijt heel basic maar lekker. Hotelrestaurant zeer lekker en helemaal niet duur. Personeel niet zo vriendelijk en soms nogal kortaf. Minpunt aan de kamers: geen airco en geen koelskast dus na een drukke dag bezoeken nog even relaxen op de kamer zit er niet in. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Auschwitz en Krakau! Een bezoekje aan Polnocny park is zeker de moeite waard!

Meer dan prima hotel op een vreemde locatie

Tim1984,
    28-4-2012

Hotel Arena is een prima hotel (de spa kan ik niet beoordelen want daar hebben we geen gebruik van gemaakt). Het hotel ziet er zeer netjes en modern uit. De ligging is een beetje vreemd want het ligt in een wijk vol met flatgebouwen waardoor het soms een beetje de uitstraling heeft van Amsterdam ZO. Het is mogelijk om de auto op een beveiligde parking te zetten, maar dat hebben wij niet gedaan. Personeel is zeer vriendelijk en spreekt goed engels. Het eten is perfect en zeer goedkoop. Door de goede kwaliteit van het hotel zie je er door de weeks heel veel zakenmensen. Wij hebben het hotel gebruikt als uitvalsbasis voor een dag Krakau en een dag Auschwitz. Volgens mij is gratis wifi standaard in Polen en dat is hier dus ook zo. Wel hadden wij de laatste kamer op de gang waardoor het bereik soms wat slecht was. Min puntje: De kamers zijn wat gehorig. De mensen uit oost Europa kunnen wat luidruchtiger zijn dat wij Nederlanders.

Tychy scoort een 9,2 uit 10, op basis van 5 reviews