Reviews over Tarnowskie Góry

Bijzonder mooie kleine camping

Rob van Ginkel,
    9-1-2017

In augustus 2016 hebben wij een dag of 10 op Camp9 gestaan met een vouwwagen. Het is een zeer goed toegeruste kleine camping midden in de natuur met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die uitstekend Engels spreken (niet vanzelfsprekend in Polen). Wij hebben de camping als uitvalsbasis gebruikt voor o.a. een bezoek aan Auschwitz en de zilvermijn in de buurt van Krakau. Het dorpje, Tarnowskie Góry, is zelf ook de moeite waard. Wanneer je van plan bent in Tarnowskie Góry te gaan eten vraag dan vooral aan één van de eigenaren om adresjes. Wij hebben er in elk geval heerlijk gegeten. Wij kunnen de camping van harte aanbevelen.

Bijzonder mooie kleine camping

Rob van Ginkel,
    9-1-2017

In augustus 2016 hebben wij een dag of 10 op Camp9 gestaan met een vouwwagen. Het is een zeer goed toegeruste kleine camping midden in de natuur met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die uitstekend Engels spreken (niet vanzelfsprekend in Polen). Wij hebben de camping als uitvalsbasis gebruikt voor o.a. een bezoek aan Auschwitz en de zilvermijn in de buurt van Krakau. Het dorpje, Cheb, is zelf ook de moeite waard. Wanneer je van plan bent in Cheb te gaan eten vraag dan vooral aan één van de eigenaren om adresjes. Wij hebben er in elk geval heerlijk gegeten. Wij kunnen de camping van harte aanbevelen.

Zeer mooie rustige camping mooie plekken

Joke en Frans,
    5-9-2016

De camping is gelegen in een stukje bos met een mooi klein vennetje. Het sanitair was super schoon. Mooie plekken voor de tent of caravan. Als het slecht weer is heb je een super mooi gebouw met open haard en keuken waar je kunt koken.

Zeker de moeite waard.

Geweldige camping! Volgende keer weer

Jesper,
    5-9-2016

Wat een geweldige natuurcamping in Polen! De camping is echt prachtig. Het is er klein en rustig. Wij hebben er 2 weken met veel plezier gekampeerd. De eigenaren zijn echt mega vriendelijk en enorm behulpzaam. Ze spreken geen Nederlands, maar wel een hoop andere talen. Wij komen hier zeker terug!