Hotel Orle Gniazdo

4,5

Matig

• Ligging t.o.v. pistes4,9

6 reviews over Hotel Orle Gniazdo in het Nederlands

ik ga nooit meer naar toe

m
4-11-2010

dit holtel Orle Gniazdo in Szczyrk moet jullie niet naar toe heel erg slecht de mensen zijn niet zo aardig en de buitenkant van de hotel is echt oud .

Twijfelgeval

Kees
2-9-2010

Eten was eentonig, maar wel veel.

De kamer was goed, en een prima badkamer met massagedouche.

Ontbijt was prima.

Avondeten zeer eenzijdig, aardappelpuree en gekookte aardappelen.

Ligging t.o.v. plaats veel te ver en onverlicht, zodat wandelen te gevaarlijk was.

redelijk goed hotel

rombeek
2-9-2010

Wij hebben hier 9 nachten doorgebracht.De kamer was goed, maar de badkamer werd helemaal niet schoongemaakt. Ontbijt was prima. |Avondeten smaakte goed, maar 5 van de 9 dagen aardappelpuree en 8 van de 9 dagen gebak als dessert was een beetje teveel van het goede.

Ligt lekker rustig

Cisca
23-6-2009

Ligt heerlijk rustig tegen een helling.Naar beneden wandel je naar het dorp en naar boven naar een kerkje.Eten is simpel maar goed.Je zit in een ander land met ander gewoonte.

2008

alleen jammer dat er geen terras is

hans terpstra
30-5-2008

alleen jammer dat er geen terras is. en dat de bar om 21.00 sluit.

2007

Simpele gerechten

Cisca Barski
14-8-2007

Simpele gerechten.Voor mij meer als genoeg.Soep op zijn pools,zoals rode bietensoep.Warm eten en een totje na met koffie of thee.Ligt rustig tegen een helling.Kamers goed verzorgd.Ben er in 2005 en 2006 geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orle Gniazdo in Szczyrk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orle Gniazdo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orle Gniazdo scoort een 4.47 uit 10 op basis van 12 reviews.