Hotel Kameleon Hote l& Spa

Hotel Kameleon Hote l& Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Kameleon Hote l& Spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kameleon Hote l& Spa

Kameleon

Jo
7-12-2012

Hotel usytuaowany w centrum miasta, z resztą bardzo ładnego miasta. Pokoje komfortowe, nowoczesne. Śniadanie przepyszne, boska jajaecznica. Ponadto w hotelu znajduje się super wyposażone spa. Największą atrakcją są żywe kameleony, mieszkające w terrarium na recepcji .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kameleon Hote l& Spa in Żory, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kameleon Hote l& Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kameleon Hote l& Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.