Hotel Wilga by Katowice Airport

7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Wilga by Katowice Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Wilga by Katowice Airport in het Nederlands

Overslaan dit hotel!

Johan,
10-4-2017

Erg chagrijnige receptioniste en serveerster in de bar/restaurant. Stoffige oubollige slaapkamers; als bedden diende alleen het onderste deel van een boxspring bed zonder bovenmatras, m.a.w. iedereen rugklachten de volgende ochtend!

Erg slecht en zelfs bedorven eten in het restaurant, bijv. de carpaccio was veel te dik gesneden, nog helemaal bevroren en er zaten zowel aan de zalm als aan de carpaccio donkere/bedorven stukken. Wanneer je dit aangeeft aan de serveerster neemt ze het terug zonder wat te zeggen en komt met niets anders. Dus geen voorgerecht gehad. De Beef tenderloin bestelde ik medium-rare en gaf aan meer rare dan medium. Ik kreeg hem licht medium en meer doorbakken. Van de spaghetti carbonara hebben mijn 4 collega's bijna niets gegeten, daar het meer op een vettige spaghetti soep leek.

Ik snap dan ook echt de hoge score bij touroperator niet. Ik heb in heel veel verschillende hotels geslapen en dit was toch echt veruit de slechtste van allemaal.

Wat wel goed was is de ligging dicht bij Katowice Airport en de gratis 24/7 shuttle service naar het vliegveld

Goede ligging tov vliegveld.

schilder
3-8-2012

Zeer goed hotel als je per vliegtuig terug vliegt naar NL. Niet duur, goed ontbijt, heerlijke koffie, espresso. Eten veel keuze voor weinig. Zeer vriendelijk personeel. Gratis wifi en airportshutlle.leuke biergarten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wilga by Katowice Airport in Mierzecice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wilga by Katowice Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.