Hotel Ibis Budget Katowice Centrum

Hotel Ibis Budget Katowice Centrum

Weer vandaag21°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Katowice Centrum voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Katowice Centrum in het Nederlands

Een van de kwalitatief betere. 2,5 * is voldoende.

Chris Eskes
25-2-2010

Hotel is vrij nieuw. Receptie personeel spreekt Engels/Duits. Nette (rookvrije)kamers. Bedden zijn prima. Aanwezig: Airconditioning; LCD-TV zonder BVN; Gescheiden douche- en WC ruimtes. Het ontbijt is vrij goed. Betaald parkeren, eerste 15 min. gratis. De snelbushalte naar het vliegveld Katowice ( 45 min.) is op korte loopafstand.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Katowice Centrum in Katowice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Katowice Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.