Camping Dolina Trzech Stawow

CampingWeer vandaag24°13°
7,4

2 reviews over Camping Dolina Trzech Stawow in het Nederlands

Mooie camping alleen de ligging minder

Ingrid Storm
12-11-2016

Grote groene plekken met veel privacy, schitterend modern sanitair, alleen gelegen in een hoek tussen twee snelwegen dus die hoor je. Aan de andere kant ligt een recreatiegebied met bos, meer, strandtent, stadspark, je loopt in een half uur naar het centrum van de stad. Alleen met de auto moeilijk bereikbaar, navigatie essentieel.

Lawaaierig.

Marjan
13-8-2015

Op zich prima camping, mooie plekken. Bij een zwemmeertje en op de camping een klein zwembadje. Helaas viel de overlast van de snelweg ons echt tegen en ook de stank van de uitlaatgassen. Nadat we Auswitz en Krakau hebben bezocht zijn we snel verder getrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dolina Trzech Stawow in Katowice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dolina Trzech Stawow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dolina Trzech Stawow scoort een 7.4 uit 10 op basis van 3 reviews.