Camping Dolina Trzech Stawow

CampingWeer vandaag16°10°
Camping Dolina Trzech Stawow
8,1

3 reviews over Camping Dolina Trzech Stawow in het Nederlands

Met oudere kinderen

Een keurige complete camping

Lewis
3-9-2018

Deze camping is compleet 5 sterren waard

Zeer schone en nieuwe sanitaire boorzieningen met geweldig ruime voorzieningen, een ruim zwembad 25 bij 20 meter, ruime plaatsen, goede electra, dicht bij meer en park goede restaurants die ook hoog aangeschreven staan bij tripadvisor dicht bij snelweg en eenboudig gelegen voor katowich centrum

Eenvoudig om vanuit hier naar Krakou en Auswitz te rijden

Ook vliegveld is 40 minuten rijden over goede wegen

Mooie camping alleen de ligging minder

Ingrid Storm
        12-11-2016

Grote groene plekken met veel privacy, schitterend modern sanitair, alleen gelegen in een hoek tussen twee snelwegen dus die hoor je. Aan de andere kant ligt een recreatiegebied met bos, meer, strandtent, stadspark, je loopt in een half uur naar het centrum van de stad. Alleen met de auto moeilijk bereikbaar, navigatie essentieel.

Lawaaierig.

Marjan
        13-8-2015

Op zich prima camping, mooie plekken. Bij een zwemmeertje en op de camping een klein zwembadje. Helaas viel de overlast van de snelweg ons echt tegen en ook de stank van de uitlaatgassen. Nadat we Auswitz en Krakau hebben bezocht zijn we snel verder getrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dolina Trzech Stawow in Katowice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dolina Trzech Stawow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.