Reviews over Katowice

Een keurige complete camping

Lewis,
    3-9-2018

Deze camping is compleet 5 sterren waard

Zeer schone en nieuwe sanitaire boorzieningen met geweldig ruime voorzieningen, een ruim zwembad 25 bij 20 meter, ruime plaatsen, goede electra, dicht bij meer en park goede restaurants die ook hoog aangeschreven staan bij tripadvisor dicht bij snelweg en eenboudig gelegen voor katowich centrum

Eenvoudig om vanuit hier naar Krakou en Auswitz te rijden

Ook vliegveld is 40 minuten rijden over goede wegen

Mooie camping alleen de ligging minder

Ingrid Storm,
    12-11-2016

Grote groene plekken met veel privacy, schitterend modern sanitair, alleen gelegen in een hoek tussen twee snelwegen dus die hoor je. Aan de andere kant ligt een recreatiegebied met bos, meer, strandtent, stadspark, je loopt in een half uur naar het centrum van de stad. Alleen met de auto moeilijk bereikbaar, navigatie essentieel.

Super hotel voor deze prijs

harrywensink,
    4-6-2016

Heerlijk uitgebreid ontbijt, fijne grote schone kamers

Rustig gelegen Luxe hotel nabij centrum.

Jeroen,
    30-5-2013

Het hotel is gelegen aan een éénrichtings weg op ruim 500 meter van een doorgaande weg.

De receptie oogt luxe en de ontvangst is vriendelijk, de medewerkers spreken goed Engels.

Het hotel beschikt over een restaurant, bar met Poolbiljart en diverse ontspanningsmogelijkheden als zwembad en Spa met diverse behandelmogelijkheden.

De kamers zijn zeer goed verzorgt en schoon, goede matrassen met zeer zachte ( lees dunne) kussens. De badkamer heeft een toilet en douche.

Het gehele hotel straalt luxe uit en is zeer aan te bevelen voor met name de zakelijke reiziger..

Het uitgebreide ontbijtbuffet biedt een ruime keuze aan typisch Poolse ontbijtgerechten ( worstjes, salades, puree, enz) en voldoende keuze in brood, (roer) eieren , vleeswaren, kazen en serials.

De prijzen in de bar zijn goed, gemiddels zo'n twee Euro voor een drankje (alcohol en frisdrank).

Het ontbijt restaurant heeft een buitenterras.

Prima hotel

diana.r,
    5-11-2012

Prima hotel maar voor de prijs in Polen mag je toch wat meer verwachten.

De medewerkers aan de balie spreken "redelijk"engels. In de nabijheid van het Hotel was weinig te beleven. Hadden geboekt voor een bezichtiging in Auschwitz maar dan kun je beter een hotel in Krakau boeken. De afstand is dan net zover maar daar is veel meer te zien.

Dit hotel wordt hoofdzakelijk geboekt door zakenmensen en NIet door toeristen.

Katowice scoort een 8,7 uit 10, op basis van 14 reviews