Sorteren

Reviews over Katowice

Elke dag weer een feestje! Zo geweldig genoten!

Lucien
    10-4-2018

Geweldig gastvrij ontvangen door allemaal leuke lieve mensen.. en het eten en is zo lekker daar en zo onwijs goedkoop. Omgeving doet Duits aan qua uiterlijk.. geweldig genoten daar.. voor de 2e keer! Jouw Euro is hier nog 4× zoveel waard! Als ik met Pensioen ga.. dan gaat ik hier wonen - dat is zeker! Zo geweldig daar.. 😉

Mooie winkelstad met groot modern centrum

Ingrid Storm
    12-11-2016

Ruim opgezet, maar niet met een specifiek eigen karakter. Echt historische bezienswaardigheden hebben wij in 3 dagen niet ontdekt. Het is wel een charmante stad, er komen weinig toeristen. Regionaal centrum voor de bosrijke, landelijke omgeving, provinciestad.

Katowice scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews