Hotel Wodnik

Polen, Slaskie, Jaworzno

7Goed

21 reviews over Hotel Wodnik

• 7Kayleigh10-01-2014

Goed hotel om veel te bezoeken

Voordat wij heen gingen hadden we veel slechte recensies gelezen. De service van het hotel was erg goed! Ze hielpen je overal mee en konden goed engels! Veel wordt in het Nederlands beschreven, mede door de nederlandse eigenaar, dit was wel prettig.

De kamer was aan de kleine kant en het bed was echt heel slecht. Veren staken in je rug en de kussens waren niks.

Verder kon je wel schone handdoeken krijgen als je er om vroeg, maar er wordt niet schoongemaakt gedurende je verblijf, maar we waren toch veel weg.

Het is een goed hotel voor diverse bezoeken, bijv. Auschwitz.

Gereisd met partner in januari 2014

• 6Robbie03-08-2013

De tijd moet nog veel inhalen

Het hotel wordt beheert door een Nederlandse man en Poolse vrouw ,dus de taal hoeft geen barrière te zijn alhoewel ze in Polen toch bijna allemaal Engels praten ipv Duits( logisch vindt ik dit ) vooral als je net als ons naar Achwitz bent geweest ! ook zijn we naar Krakau geweest , maar dat is een hele mooie stad waar je wel een hele dag kan rondzwerven ik moet wel zeggen om in Jawornzo te komen moet je een klere eind rijden over de A14/E40

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Monique22-06-2013

Prima hotel voor een paar nachtjes

Hotel Wodnik is ons prima bevallen voor een paar nachtjes om uitstapjes te maken naar Auschwitz, de zoutmijnen en de mooie stad Krakau. Het hotel ligt wat afgelegen maar wel in een mooie bosrijke omgeving met een recreatie meer. Wij hadden de pech dat het weer wat tegenzat en daarom was er helemaal niks te beleven in de omgeving. Supermarktje is op 5 min. rijden en het eten in het bijbehorende restaurant was niet van uitmuntende kwaliteit maar het is goed te doen. Ontbijtbuffetje was karig maar op verzoek maken ze een heerlijk roereitje. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Niets op aan te merken. Gratis parkeren op afgesloten terrein. Kamers klein maar netjes en met balkon. Op verzoek nieuwe handdoeken en schoonmaak.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8arend13-05-2013

zeker een goed verblijf in een mooie omgeving

hotel is prima. bediening vriendelijk, kamers goed en om te overnachten heel goed. verwacht geen hilton, dan moet je ook veel meer betalen. restaurand beneden is gezellig met een barretje er in en een zit hoek, een goeie keuken, auto staat veilig achter de hekken. je zit een 40 km van auswitz/krakau af, niet roken binnen, maar buiten voldoende overkapping om te roken. zeker een aanbeveling waard (men spreekt er nederlands) wij hebben voor ons volgende verblijf alweer een boeking gemaakt

Gereisd met partner in januari 2013

• 3Dorien05-05-2013

Dit nooit meer

Het hotel ligt erg afgelegen, dus je kunt niet even 's avonds naar buiten. Daarnaast rook het erg vreemd in het hotel een hele aparte (vieze) geur. Het personeel was wel vriendelijk, maar voor ons geen tweede keer.

Gereisd met partner in februari 2012

• 7G. Boekholt30-10-2012

Zeer klantvriendelijke receptiemedewerksters

Een heel erg leuk hotel, te bereiken via zeer slechte wegen, kan hotel niets aan doen!!, hotel kamers worden niet erg goed schoon gemaakt, kan een moment opname zijn, slechte bedden de spiralen voel je gewoon op je lichaam, in de kelder perfect eten tegen goede prijzen, verder is het hotel goed hoor, wij hadden de pech dat er een aantal dames aanwezig waren die de stilte tijd van 22.00 uur niet zo nauw namen werd eerder 01.00 uur, en dat galt nogal door de gangen heen,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 6inaton20-09-2012

Eenvoudig hotel

Hotel geboekt via veiling. Goedkoop dus je moet er niet teveel van verwachten. Ligt centraal om diverse uitstapjes te maken.

Gereisd met partner in september 2012

• 8rene28-08-2012

Hulde aan de receptionistes

Via veiling voor weinig geld schone kamer gekregen. Eten in restaurant prima en voor Nederlandse maatstaven goedkoop. Wíj kregen in dit hotel veel meer voor ons geld dan we vooraf mochten verwachten. Maar de service, onbetaalbaar! We hebben in het weekend net het hotel, gehaald. Accu leeg (nieuwe accu). Probleem dus. Receptionistes stelden ons gerust. We regelen wel wat op zondag. Eva heeft een neef opgehaald, automonteur. Eerst accu opladen, paar uur later alles controleren. Ergens een breuk. Eva regelde transport en de auto ging naar de werkplaats van haar neef. Uurtje later reed ik weer. Het kostte moeite om wat te betalen...

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Mariska05-05-2012

Goed en net hotel

Zijn hier via veiling geweest.Hotel is eenvoudig en gedateerd maar wel zeer netjes. Bij aankomst was de bar al gesloten, maar receptioniste heeft veel moeite voor ons gedaan,zodat we toch nog wat konden kopen. Hadden prachtig weer en dan is de ligging bij een groot recreatie meer erg mooi. Verder is er in de nabije omgeving van het hotel niets te beleven. Wanneer je schone handdoeken wil moet je wel even het bordje aan de deur hangen voor je 's ochtends de deur uit gaat. Ontbijt is eenvoudig maar wel goed. Diner vonden wij echt erg lekker en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten. Bediening ook heel behulpzaam. Wij hadden van te voren het pakket van chauffeur/excursie voor 4 dagen geboekt via het hotel; uitstekende keuze geweest. Stond ons mooi op te wachten op het vliegveld en heeft ons naar Auschwitz, de zoutmijnen en Krakau gebracht. Perfect geregeld. Kortom, prijs/kwaliteit is gewoon goed en dit hotel is voor een stedentripje dan ook erg geschikt.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8kirsten27-04-2012

mooi familie hotel

wij zijn gisteren terug gekomen van ons verblijf in polen.wij verbleven ook in hotel wodnik,en hebben het naar ons zin gehad.oke,bedden kraken,en het is gehorig(met oordopdjes slaap je goed),maar dat heb ik ook in hotels gehad die 5 sterren hadden..het personeel is vriendelijk en behulpzaam.wel jammer dat de ijskast niet werd bijgevuld,zodat je soms niet eens cola kon krijgen,maar ach,we hebben gelachen en dat is het belangrijkste.het is een goed hotel als je veel wil zien van polen,waarbij Auschwitz zeer zeker niet mag worden vergeten!

Gereisd met vrienden in april 2012

8 tips over Hotel Wodnik

• janine, 26-04-2012 Rapporteren

Boek dit niet via vakantie veiling maar boek een hotel in Krakau. Ligging is wel mooi,goed te doen om naar Auschwitz te gaan(aanrader) Maar kijk even verder dan vakantieveiling.nl

• Kayleigh, 10-01-2014 Rapporteren

In de buurt is een grote supermarkt (naast de dichtbij zijnde Mac donalds) daar is ook een pinautomaat.

• arend, 13-05-2013 Rapporteren

ditect bij het hotel een mooie grote vijver en park. rit naar auswitz een 30 min krakau ook dichtbij, toch veel tezien in de omgeving, rust gelegen in bosrijke omgeving

0 vragen over Hotel Wodnik

Hotel Wodnik info