Brenna

We hebben een aantal aanbieders voor Brenna voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Brenna voor je op een rij gezet:

Reviews over Brenna

Leuke Poolse camping in een mooie omgeving

Josee Booij,
    13-9-2015

Afgelopen zomer zijn wij naar Polen gegaan en zijn wij bij camping Kotarz beland, daar hebben we 13 nachten gestaan. De eigenaar liet ons de camping zien, welke bezet werd door alleen maar Polen. We hebben een heerlijk verblijf gehad.

Het is wel een echte Poolse camping, waar je je absoluut welkom voelt. Het sanitair is wat je voor de prijs kunt verwachten (wij stonden met 2 pers. incl. tent, auto, elektra voor € 8,50 per nacht) en wordt een aantal keer per dag schoon gemaakt. Vlak bij de camping is een riviertje waar je wat verkoeling kunt zoeken, voor vissers: je mag hier alleen met een vergunning vliegvissen.

Auschwitz is 45 minuten rijden (reserveren aanbevolen), Krakau is 1 uur en 45 minuten. In het dorp zijn diverse restaurants en supermarkten.

Leuke camping voor mensen die van basic campings houden.

Gereisd met partner in juli 2015
Brenna scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews