Hotel Qubus

We hebben een aantal aanbieders voor Qubus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Qubus in het Nederlands

super de luxe hotel , in centrum van de stad

P w v Dalen
20-6-2011

het is een zeer net hotel , kamers zijn keurig, restaurant is top, prijs kwaliteit verhouding van het eten is prima, kortom een zeer goed hotel.. gelegen in een winkelcentrum, tom tom had moeite met vinden . maar als je eigenwijs van de hoofdweg afwijkt , vind die het hotel weer wel.. wij zijn zeer trevreden met dit hotel

Gereisd Met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qubus in Bielsko-Biala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qubus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.