Bed and Breakfast Het Groene Dak

Bed and Breakfast Het Groene Dak
9,7

14 reviews over Bed and Breakfast Het Groene Dak in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Beste en vriendelijkste service ooit meegemaakt.

R. BERKHOFF
28-6-2017

Ongelofelijk vriendelijk. De beste service ooit. Heerlijk eten. Goed ontbijt. Om de hoek prachtige omgeving met meren. Nette Nederlandse kwaliteit kamers.

Kortom geweldig.

En een extra pluim voor dochter Sandra (?)

Helemaal geweldig.Absolute aanrader

Caroline
21-7-2016

Mocht iemand een uitvalsbasis zoeken voor een bezoek aan Auschwitz dan is deze B&B een absolute aanrader. We zijn geweldig ontvangen en verzorgd. Niets is hun teveel en de prijs is meer dan schappelijk te noemen. Bert heeft zeer gedetailleerde routes uitgezet en Gaby is een uitmuntend hobbykok. Het is er warm en zeer huiselijk. De kamers zijn eenvoudig maar goed ( hoewel de bedden te laag zijn voor senioren en de douche is wat glad). Mooie omgeving, vrij parkeren. M.a.w. een absolute aanrader.

Fantastische B&B

Martin de Boer
17-7-2016

Bed & Breakfast 'het groene dak' is een perfecte uitvalsbasis om o.a.: Auschwitz, Krakau, Zakopane te bezoeken. Gunstig gelegen en makkelijk te bereiken. Gerund door warme, hartelijke en behulpzame mensen, die tevens Nederlands spreken. Nette kamers met fraai uitzicht en schoon sanitair. Er is elke avond heerlijk voor ons gekookt. Aanrader!

mooie plek

a heidema
20-8-2014

dit is een geweldig pension pracht team die altijd voor je klaar staan .

en een fantastische keuken .

Echt een fantastische plek

Joop van Gestel
9-8-2009

Gaby en Bert

Poolse gastvrijheid en Nederlandse gemoedelijkheid onder een ,,groene dak,,

2 fantastische mensen waar letterlijk niets teveel voor is.

Een echte aanrader voor mensen op doorreis, of die gewoon enkele dagen willen relaxen in een gezellige ongedwongen sfeer. Schitterende omgeving en verschillende mooie dagtrips, die Bert fantastisch op kaart heeft gezet. Hoewel het zuiden van Polen voor mij redelijk bekend terrein was, is me deze reis heel goed bevallen, zo goed zelfs dat ik zeker nog eens terug ga. Misschien in gezelschap van een groep of partner. Hoewel, alleen vind ik ook geen probleem. Je komt hier mensen uit alle delen van Nederland tegen. Waarmee je s,avonds een gezellig glas kunt drinken.

Bert en Gaby het gaat jullie goed, bedankt voor de goede zorgen en zeker tot ziens

Groetjes

Joop uit Tilburg

Francis
8-6-2009

Bert&Gaby zijn super aardige mensen,ze hebben mooie routes voor jou uitgeprint.

Mooie kamers,goed eten het is net of je op familie bezoek bent.

Het is een mooie provincie.

GRT. uit Alkmaar

gezellig en makkelijk bereikbaar.

g. milde
5-6-2009

Een gezellig comfortabel pension, vriendelijke bediening en maar 15 min. van Fiat!

Tijd van ontbijt was totaal geen probleem, super.

2008

Een aanrader

Chris Van den Driessche
7-10-2008

In september waren we te gast in "Het Groene Dak". Te gast, dat is niet beter uit te drukken. Je bent daar echt een "Gast" met een grote G. Bert en Gabi zijn een tof koppel. Bert zorgt voor zijn gasten door je ideeën voor wandelingen en uitstapjes te bezorgen. Gabi zorgt voor lekker eten! De kamers zijn in orde en de bedden fantastisch. Het pension is eenvoudig, maar de prijs/kwaliteit verhouding is prima. De ligging is wat minder. Aan een drukke weg, maar het pension ligt wat achterin dus je hebt eigenlijk geen last van het verkeer. Anderzijds is de ligging dan ook weer een voordeel want je bent snel op de juiste route als je uitstappen wil maken. Echt een aanrader

Fijn pension, gebruik van gemaakt op doorreis naar Oekraïne, zeer gastvrij en behulpzaam. Kamers keurig. Bedden geweldig. Kortom een aanrader.

alles geweldig geregeld! eten super, taxi naar piste perfect, en goei bier!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Groene Dak in Bielsko-Biala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Groene Dak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Groene Dak scoort een 9.69 uit 10 op basis van 14 reviews.