Bielsko-Biala

Reviews over Bielsko-Biala

Helemaal geweldig!!!

Fam. de Boogert
    23-12-2009

Hier moet je gewoon eens zijn geweest. Ben nu zelf 1x hier in de zomer geweest en 3x tijdens de voorjaarsvakantie. Inmiddels heel wat gezien en gedaan. Je kunt in het voorjaar in de buurt perfect skieen. En zomers heel wat bekijken bv dagje krakow of naar auswitz, de zoutmijnen enz enz.

Ook kun je hier heerlijk eten!!!

Gereisd Met partner in augustus 2008

prachtige omgeving op het busstation kan je voor 5 euro de

w.kinket
    22-4-2006

prachtige omgeving op het busstation kan je voor 5 euro per persoon met de bus de hele dag alle kanten uit waaronder oeston,wiswa.zsyrck.zywiec,zakopane,en nog veel meer bij wiswa.zsyrck kan je met een skie lift de bergen in ook in bielsko(szyndzielnia)en zakopane

Gereisd Anders in april 2006
Bielsko-Biala scoort een 8,3 uit 10, op basis van 16 reviews