Hotel Dwór Bychowo

1 review over Hotel Dwór Bychowo

wunderschöner Urlaub

Schierholz
26-5-2014

7 Tage Urlaub - einfach schön ein Traum ...eine Reise in der Vergangenheit. sehr gute essen ,nette und freundliche Bedienung ..vor allem Herr * deren sich um die Gäste gekümmert hatte .Unvergessliche Abende vor dem Kamin mit Kerzen Licht .Schöner Ambiente und draußen Landschaft zum verlieben..absolute Ruhe ...schön ... vielen ...vielen dank ......

[*Namen von Privatpersonen / Personal werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dwór Bychowo in Wejherowo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dwór Bychowo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dwór Bychowo scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.