Hotel Villa Baltica

2 reviews over Hotel Villa Baltica

Fajne miejsce blisko morza

Hubert
26-5-2018

Mieszkałem w pokoju jednoosobowym na parterze - przestronnie i czysto

lokalizacja jest bardzo dobra blisko baru przystać

śniadanie: urozmaicone i smaczne

Tuż przy morzu, pięknie i spokojnie

Joanna
21-4-2012

Cały Hotel Via Baltica naprawdę robi wrażenie: zadbany, nowy budynek, ciekawe wnętrza, wszystko w nowoczesnych kolorach ale jednocześnie urządzone przytulnie. Eleganckie pokoje, łazienki. Obsługa hotelowa przyjazna. Pokoje sprzątane praktycznie codzienne. Co prawda ceny w sezonie dość wysokie, ale standard także wysoki, więc wszystko się zgadza. Z okien troszkę przez drzewa- widać morze. Dosłownie około 200metrów do morza! Spokojnie i pięknie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Baltica in Sopot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Baltica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Baltica scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.