Hotel Europa

Kleine hotelsWeer vandaag1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Europa in het Nederlands

eenvoudig

janny
24-7-2010

prima kamer met goede douche. Gelegen aan drukke doorgaande weg.

Ligging prima t.o.v. centrum en station.

Alleen een karig ontbijt geen buffet, voor de rest niets te krijgen, geen gemeenschappelijke ruimte binnen om even samen te zitten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Sopot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.