Hotel Damroka

Hotel Damroka

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Damroka voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Damroka

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Damroka in Leba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Damroka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.