Hotel Pod Orłem

Hotel Pod Orłem

Kleine hotelsWeer vandaag20°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Pod Orłem voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Pod Orłem

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pod Orłem in Kartuzy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pod Orłem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.