Hotel Szafir

HotelWeer vandaag17°10°
Hotel Szafir

2 reviews over Hotel Szafir

Szafir to idealne miejsce na relaks i odpoczynek. Widać, że oferta hotelu jest przygotowana dla rożnego typu klienta. Szczególnie polecam basen i strefę SPA. Można na prawdę poczuć się wyjątkowo w czasie zabiegów.

Pokoje duże, pachnące, czyste, widać że jeszcze nowe. Restauracja oraz kawiarnia robią wrażenia wizualne a serwowane potrawy to poezja smaku.

Polecamy

Marta i Karol

Listopadowy wypoczynek

Karol
14-12-2013

Potrzebowaliśmy z żoną odpoczynku po ciężkiej pracy a hotel Szafir w pełni nam to umożliwił. Listopadowy wypad nad morzem okazał się rewelacyjny. Czuliśmy się wspaniale i komfortowo. Otrzymaliśmy pokój z okrągłym łóżkiem i przestronną łazienką. Wyżywienie smaczne, pięknie podane. Zadowoleni jesteśmy z zaproponowanych zabiegów w hotelowym SPA. Szkoda że jeszcze nie załapaliśmy się na basen ale widzieliśmy go i robi wrażenie. POLECAMY HOTEL SZAFIR.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Szafir in Jastrebia Gora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Szafir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Szafir scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.