Hotel Orbis Gdynia

3 reviews over Hotel Orbis Gdynia in het Nederlands

Onveiligheidsgevoel in hotel.

Johan
15-8-2014

Oud Orbis hotel dat Mercure zou worden, is echter nog mijlenver van deze standaard verwijderd.

positief:

-Ligging.

-Vriendelijke en bekwame barman Ryszard.

-Goeie wifi.

-Goeie kamerservice (reiniging).

negatief:

-Wij hadden een vernieuwde kamer op de 7de verdieping waar het echt ongezond snikheet was, op de gang was het zelfs nog erger, 35°. Veel lawaaioverlast van buitenaf, Zenuwslopend!!

-Telefoon op de kamer werkte tijdens het ganse verblijf niet. De trapuitgang op het gelijkvloers was regelmatig, vooral 's morgens afgesloten en op de bel om buiten te geraken werd niet gereageerd. Onbetrouwbare liften. Onvoldoende toezicht. Veiligheid!!

-Sauna en zwembad zijn openbaar voor iedereen, als hotelgast word je er scheef bekeken en moet je ook nog betalen. Onvriendelijk personeel.

-Overdreven parking prijs, 9 € per dag, zeker voor gasten die langer als een week blijven.

-Geen of onvoldoende kennis over de Le Club Accor Card aan de receptie.

-Ongeorganiseerde receptie, chaotisch!

Top voor studenten!

T van Leeuwen
8-10-2010

Deze zomer ben ik met vrienden afgereisd naar Gdynia met 2 vrienden om daar een festival mee te maken. Wij hebben toen 2 nachten doorgebracht in Hotel Gdynia, wat ons prima beviel. Onze eisen zijn natuurlijk niet hoog, maar het feit dat de bedden heerlijk sliepen, wij een kluis, ijskast en douche hadden, zorgden ervoor dat wij zeer tevreden waren, vooral gezien die kleine prijs die wij hadden betaald voor deze kamer. Het zwembad is wat saai, maar het feit dat je binnen 2 minuten op het strand bent is wel weer top!

Oudbollig hotel

Johan
10-10-2009

Oudbollig groot hotel met prachtige ligging (vlak aan zee en centrum)dat nog dateert uit de 70er jaren waaraan niet veel veranderd is en men als individuele gast al helemaal niets voorstelt.(restaurant was op een avond zonder verwittigen gesloten). Zal waarschijnlijk (hopelijk) wel binnenkort gerenoveerd en een Mercure of Novotel worden vermits het Poolse Orbis Hotels overgenomen is door Accor. Misschien toch nog één pluspunt. Het draadloos internet is gratis. Hotelprijs veel te duur en parking is naar Poolse normen ongelooflijk duur. 10 euro per dag.

We hebben een aantal aanbieders voor Orbis Gdynia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orbis Gdynia in Gdynia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orbis Gdynia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orbis Gdynia scoort een 5.86 uit 10 op basis van 5 reviews.