Hotel Wolne Miasto

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Wolne Miasto voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Wolne Miasto in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goed hotel, lekker ontbijten. maar iets te zachte bedden. Vanuit het hotel sta je direct midden in het centrum.

zeer goed gelegen, vriendelijke ontvangst

DirkenTony, 9-4-2012

Het hotel is op wandelafstand van het treinstation en verschillende bushaltes/trams. Gdynia en Sopot zijn vlot te bereiken. Vlak bij de hoofdstraat van de oude stad. Kamers zijn ruim. Het ontbijt is meer dan voldoende en voldoende keuze. Vriendelijk personeel en behulpzaam om de weg uit te leggen en spreekt ook Engels. Een bezoek aan de zoo is ook de moeite. Deze is bereikbaar met tram 12 richting Sopot. (ook nog een stuk te voet)

De luchthaven is vanaan het station bereikbaar met bus 210. Dit duurt ongeveer 35-40 minuten. Om Gdynia te bezoeken neem je de SKM trein. Tickets zijn te koop aan het loket in de ondergrondse tunnel van het station.

Tram en bustickets zijn te koop op de tram of bus zelf.

Tophotel midden in oude centrum

J.J. Hoeksma, 29-1-2010

Afgelopen weekend ben ik met een aantal vrienden een weekendje naar Gdansk geweest en verbleven we in dit hotel. We mochten al eerder dan afgesproken op de kamer en kregen een nette verzorgde kamer met tv, marmeren badkamer en draadloos internet (gratis). Het hotel beschikt over een prima restaurant en ligt midden in de oude binnenstad op een paar minuten lopen van vele attracties. Absoluut een aanrader,

ook voor jongeren die een leuk weekendje weg willen want de mooiste club ligt direct onde rhet hotel (geen geluidsoverlast).

We hebben een aantal aanbieders voor Wolne Miasto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolne Miasto in Gdansk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolne Miasto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wolne Miasto scoort een 8.17 uit 10 op basis van 3 reviews.