Camping STOGI nr 218

Camping STOGI nr 218

4Onvoldoende

Polen, Pomorskie, Gdansk

Op vakantie geweest naar STOGI nr 218?

4Onvoldoende

• 3.9Eetgelegenheden
  • 3.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping STOGI nr 218

• 2019
    3Aldo van D.28-07-2019

Niet gaan, slechte camping

Overvolle camping zonder duidelijke plekken. Iedereen probeert een eigen plekje te bemachtigen zodat een chaos ontstaat. Geen privacy en geen rust. Terrein is niet geschikt als camping, nergens is het vlak. Ga hier zeker nooit meer naar toe.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

8Ada de Jong21-08-2017

Prima uitvalbasis voor Gdansk

Hoewel de camping overvol was en wij onze tent op een camperplek moesten zetten, hebben wij het prima naar ons zin gehad. Goed en voldoende sanitair. Wij fietsten de 7 km naar het mooie Gdansk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Goede camping19-08-2017

Goede camping, krappe plekken, aardige beheerder

Nette stadscamping aan het strand. Van te voren reserveren loont in het hoogseizoen. In eerste instantie waren beide campings in Gdansk (pal ernaast ligt nog een camping) namelijk volledig vol toen we belden. We hebben daarom een tussenstop gemaakt in Torun, een prachtige oude stad die ook zeker de moeite waard is om te bezoeken, evenals de stad Bydgoszcz, die ook in de buurt van Gdansk ligt.
    Voor de dag erna konden we wel reserveren voor deze camping in Gdansk. Vrij krappe plekken (maar voldoende groot voor ons) en goed sanitair voor Poolse begrippen. Broodjes en maaltijden te koop, gratis wifi. Op onze kampeerplek geen wifi, bij de snackbar matig bereik. Strand en tram naar stad om de hoek. Kaartjes voor de tram bij de receptie te koop. Let op: bij elke overstap nieuwe kaartjes kopen! Gdansk is een prachtige en gezellige stad: zeer de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Heidi17-10-2013

Fijne camping om Gdansk te bezoeken.

Nette stadscamping. Ligt dicht bij het strand, de tram naar het centrum van Gdansk stopt vlakbij de camping. Kaartjes voor de tram worden op de camping aan de receptie verkocht. Zeer vriendelijke eigenaar. Speciaal voor campers centraal op de camping verharde plaatsen. Rest van de camping ligt prachtig tussen de bomen. Netjes onderhouden sanitair. Stroom is 16A en de gratis Wi-Fi werkte op de staplaats prima. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2013

Camping STOGI nr 218 info