Camping STOGI nr 218

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima uitvalbasis voor Gdansk

Ada de Jong
21-8-2017

Hoewel de camping overvol was en wij onze tent op een camperplek moesten zetten, hebben wij het prima naar ons zin gehad. Goed en voldoende sanitair. Wij fietsten de 7 km naar het mooie Gdansk.

Goede camping, krappe plekken, aardige beheerder

Goede camping
19-8-2017

Nette stadscamping aan het strand. Van te voren reserveren loont in het hoogseizoen. In eerste instantie waren beide campings in Gdansk (pal ernaast ligt nog een camping) namelijk volledig vol toen we belden. We hebben daarom een tussenstop gemaakt in Torun, een prachtige oude stad die ook zeker de moeite waard is om te bezoeken, evenals de stad Bydgoszcz, die ook in de buurt van Gdansk ligt.

Voor de dag erna konden we wel reserveren voor deze camping in Gdansk. Vrij krappe plekken (maar voldoende groot voor ons) en goed sanitair voor Poolse begrippen. Broodjes en maaltijden te koop, gratis wifi. Op onze kampeerplek geen wifi, bij de snackbar matig bereik. Strand en tram naar stad om de hoek. Kaartjes voor de tram bij de receptie te koop. Let op: bij elke overstap nieuwe kaartjes kopen!

Gdansk is een prachtige en gezellige stad: zeer de moeite waard om te bezoeken.

Oude reviews (archief)

Fijne camping om Gdansk te bezoeken.

Heidi
17-10-2013

Nette stadscamping. Ligt dicht bij het strand, de tram naar het centrum van Gdansk stopt vlakbij de camping. Kaartjes voor de tram worden op de camping aan de receptie verkocht. Zeer vriendelijke eigenaar. Speciaal voor campers centraal op de camping verharde plaatsen. Rest van de camping ligt prachtig tussen de bomen. Netjes onderhouden sanitair. Stroom is 16A en de gratis Wi-Fi werkte op de staplaats prima. Voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping STOGI nr 218 in Gdansk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping STOGI nr 218 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping STOGI nr 218 scoort een 8.63 uit 10 op basis van 4 reviews.