Hotel Focus

We hebben een aantal aanbieders voor Focus voor je op een rij gezet:

Bebsy
Bebsy

2 reviews over Hotel Focus in het Nederlands

perfect gelegen hotel

elzapaenen
25-2-2018

goed te bereiken.bushalte voor de deur op wandelafstand van centrum uitgebreid ontbijt.de mogelijkheid om te eten en er iets te drinken

Gereisd Met partner in februari 2018

Slecht ingerichte ontbijtruimte

Francis van Jette
2-9-2013

Hotel gelegen op tien minuten rijden van het stadscentrum. Ruime en goed onderhouden kamers. Ontbijtbuffet met een ruime keuze. Slecht ingerichte ontbijtruimte : tafels en stoelen zijn zo geplaatst dat ze in iedereens weg staan. Gratis wifi.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Afstand tot strand7 km

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Focus in Gdansk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Focus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.