Pension AbWentur

Pension AbWentur

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag20°13°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor AbWentur voor je op een rij gezet:

1 review over Pension AbWentur in het Nederlands

Goede lokatie om Gdansk te bezoeken

dirk
31-8-2015

Aanvankelijk kregen we een kamer die lag aan een drukke snelweg plus tramrails. Geen oog dicht gedaan. Na de mededeling van de geluidsoverlast kregen wij meteen een andere kamer: heerlijk rustig, mooi schoon, prima douche, kortom een wereld van verschil. Vraag er naar! Weliswaar geen airco, maar in deze kamer was het heerlijk koel, terwijl het buiten 35 graden was! Opvallend is de buitengewoon vriendelijke gastvrouw die erg behulpzaam is en het echt naar je zin wil maken. Het ontbijt was ook helemaal top. De ligging tov de stad is goed: 10 minuten lopen naar tramhalte en met iedere tram binnen 5 minuten midden in de stad (4 haltes). Om deze accommodatie te bereiken: neem de bus vanaf vliegveld naar centraal station = DWORZEC GŁÓWNY. Daar neem je de tram nr 1, 2, 6, 7 of 11 en je stapt uit bij de 5e halte: CHALUBINSKIEGO. Net voor deze laatste halte zie je het groene huis liggen.

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension AbWentur in Gdansk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension AbWentur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.