Camping Tamowa

3 reviews over Camping Tamowa in het Nederlands

Komen hier zeker terug

Jan Ottens
23-8-2010

Eind juli begin augustus 2010, 2 weken geweest met 2 kinderen 12 en 16 jaar prachtige camping in mooie omgeving, weinig Nederlanders .

Grote plaatsen met fantastisch uitzicht,vooral waar wij stonden boven op de berg boven het restaurant.

Mooi schoon meer om in te zwemmen,vissen kanoen,zeilen roeien enz.

Aardige eigenaar die goed duits spreekt.

Mensen aarzel niet om naar polen te gaan.

Alles is schoon ,overal pinnen,mooie steden,mooie natuur,merengebied 1100 km van Nederland,Heel veel winkels(Tesco.Kaufland enz)en eten restaurant spot goedkoop

Camping Tamowa heeft in iedergeval op ons een heel ander beeld gegeven over Polen in het algemeen.

2008

Mooie gezellige campng met erg mooi uitzicht op het meer.

Van alle water sporten mogelijk(roeien kanoën zeilen surfen zwemmen vissen)

mooie grote plek om te kamperen.

Mooi restaurant met een klein menu.

wij gaan hier al jaren heen ,en het verveeld nooit want je kunt er van alles ondernemen Gdansk is ongeveer 50km van af de camping .

Rustige camping met veel mogelijkheden om te ondernemen of om tot rust te komen. Je kunt er alle mogelijke soorten van activiteiten ondernemen bv wandelen mountainbiken grote stad Gdansk bezoeken op 40km afstand.

Er zijn veel grote meren in deze omgeving en bossen ( klein Zwitserland van Polen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tamowa in Chmielno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tamowa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.