Pension Villa Neve

2 reviews over Pension Villa Neve

świetne miejsce!!!

maciek
24-4-2012

Bardzo fajny pensjonat, miła i sympatyczna obsługa, pyszne jedzenie (nasze dziecko było zachwycone:), czysto!!! Dużo udogodnień dla rodzin z dziećmi: łóżeczko, wanienka, krzesełko do karmienia, podgrzewacz, zabawki, książki. Dość blisko centrum, w pobliżu duży sklep, ale tez świetna baza wypadowa w góry. Z czystym sumieniem polecam!

Great little hotel

Graham Cockell
17-10-2011

Brilliant small hotel stayed for one night in June on a cycling holiday. Very clean smart accommodation, lovely breakfast. Would certainly recommend it.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Neve in Ustrzyki Dolne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Neve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Villa Neve scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.