Reviews over accommodaties in Podkarpackie

meest ideale ligging

c.hendrikx,
    30-8-2016

Ligt aan het plein (Rynek) en heeft aan achterkant parkeerplaatsen. Mooi hotel. Badkamer is erg klein. Kamer is netjes.

Redelijke prijs, erg goed eten

Erik,
    19-10-2015

Wij kwamen in Hotel Classic terecht doordat we problemen hadden met de auto. Het hotel ligt aan de ringweg, waar veel garages zijn. Geen mooie locatie, maar je hebt er geen last van het verkeer. Bij het hotel hoort een minimarkt die 24 uur per dag open is.Toen wij aankwamen was er een groot bruiloftsfeest aan de gang.

De omgeving is niet erg interessant, maar met een half uur lopen of vijf minuten met de taxi ben je in het centrum, en dat is zeker de moeite van een bezoek waard.

Onze hotelkamers waren een beetje standaard, zeker niet slecht maar ook niet erg spannend. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten in het restaurant is uitstekend, met een geweldige kaart vol Tsjechische en Poolse specialiteiten. Hoewel er, toen wij er waren, weinig gasten waren stond er s morgens een uitgebreid ontbijtbuffet klaar met allerlei lekkernijen die je in een Nederlands hotel niet tegen zult komen. Wij komen hier nog een keer terug.

zeer goed hotel, zeker voor een 3 sterren

the_leo_experience,
    27-9-2010

Veel van mijn gasten voor ons huwelijk verbleven in dit hotel. Ik zelf ook 1 nacht. Dit is van de zelfde eigenaar als Ambassador (om de hoek 4 sterren) en dat is te merken. Het hotel draagt 3 sterren, maar dat zouden er ook zo 4 kunnen zijn.

Klein, maar erg leuk en mooi hotel. 2 verdiepingen, geen lift. Ontbijt is gewoon heel erg ok, enige minpunt is dat een aantal kamers het raam naar het centrum toe hebben, waar de discotheek in het weekend hoogtij uren viert.. dus wel de ramen dicht. Echter zijn er ook vele kamers die dat niet hebben.

Voor 300zl (ongeveer €75.-) heb je echt een heel mooie 2 persoonskamer. Echter zou ik zelf toch voor zijn iets grotere en luxere broertje om de hoek kiezen, omdat deze voor iets meer geld, nog net iets meer luxe biedt.

4 sterren.. maar voor NL standaarden wel 6

the_leo_experience,
    27-9-2010

Wij hebben hier onze bruiloft gevierd, en overnacht in de bruidssuite. ook onze gasten hebben hier hun kamers gehad. Zeer net personeel, niks is te veel, en de kamers zijn gewoon erg goed.

Het restaurant is echt uitstekend te noemen, doet zeker de 4 sterren verwachtingen vervullen, en eigenlijk is het nog wel meer sterren. Naar NL prijsverhoudingen zijn de prijzen van zowel de kamers als het eten zeer goedkoop..

Echt heel erg de moeite waard!

Goede camping in mooie omgeving

Pieter,
    29-8-2009

Camping vlakbij Karpacz in het Reuzengebergte. Camping prima, groot zwembad erbij met ligweiden. Het is alleen jammer dat hij vlakbij een vrij drukke weg ligt.

Prima uitvalsbasis voor bezoeken aan het Reuzengebergte en het gezellige Karpacz en Jelenia Gora