Opolskie

Reviews over accommodaties in Opolskie

Uitstekend doorreishotel .

jeroen,
    20-8-2017

Nieuw hotel. Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs.

Een Pools hotel

Sandor,
    31-7-2011

ben er zeker 20 keer geweest en het is en blijft een pools hotel. Niet zwaar gericht op internationale gasten maar dat chameert mij. de kamers zijn groot maar standaard en niets is richting meer dan 2 sterren. Maar ze zijn schoon. De badkamer is er eentje uit de jaren 50 , erg klein en het piept en kraakt. ofwel verwacht geen Hilton hier. Maar de prijs is gezien wat je krijgt zeer acceptabel.

Het restuarant is noemenswaardig! zeker goed te eten en het zwembad is ook zeker niet verkeerd! je kunt achter het hotel parkeren van een kleine bijdrage.