Hotel Osrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy

1 review over Hotel Osrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy

nigdy wiecej

ws
20-7-2011

osrodek jest okropny!!!!! po naszym przyjezdie okazalo sie ze wyglada zupelnie inaczej jak w ofercie internetowej. Brud, smrod i ubostwo. Domki zniszczone itd, itd, itd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Osrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy in Suchy Bor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Osrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Osrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.