Camping Auto Stop nr. 55

8,5

1 review over Camping Auto Stop nr. 55 in het Nederlands

Met vrienden

Camping en restaurant worden vernieuwd

Theo Kooy
17-7-2009

Sinds een half jaar (2009)een nieuwe eigenaar.

Kampeerhuisjes, terrein, elektrische aansluitingen, sanitair vernieuwd en gemoderniseerd. Hotel-Restaurant volledig verbouwd.

Goed eten voor weinig geld.

Vriendelijke jonge beheerder.

Kiosk naast terrein.

Misschien sanitairgebouw nog niet helemaal klaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Auto Stop nr. 55 in Rozmierz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Auto Stop nr. 55 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.