Hotel Szara Willa

Kleine hotelsWeer vandaag4°-7°

We hebben een aantal aanbieders voor Szara Willa voor je op een rij gezet:

Laatste review

heel verzorgde en grote kamers, leuke bar en vriendelijke bartender die zijn vak goed kent, bij regenweer is er de bowling, bij mooi weer een aangenaam terras

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Speeltuin
Sauna

2 reviews over Hotel Szara Willa in het Nederlands

tof! mooie stad en goed hotel

christel,
1-7-2017

Geeft een goede indruk. Ontb!ijt is wel beperkt maar een goede bar in de kelder met af en toe live muziek.

Eten in bar is OK.

Kamers zijn verzorgd maar Basic. Italiaanse stijl.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Szara Willa in Opole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Szara Willa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.