Hotel Mercure Opole

Hotel Mercure Opole
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Opole voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Opole in het Nederlands

Mercure. zekerheid op saai

Sandor
31-7-2011

aantal keren geweest. het ligt in het centrum dat is het voordeel en het ontbijt is ook niet verkeerd en de kamers zijn schoon maar op zijn Mercuressaai. Ik voel me in dit hotel niet thuis. niets mis mee maar niet mijn plek. er is wel parkeerplek die je van de voren ff moet reserveren.

Het restaurant is qua eten niet geweldig , er zijn in Opole veel betere plekken waar je kunt eten.

behulpzaam maar arogant personeel

Pieter_Jan
10-2-2010

Tijdens onze huwlijksnacht hebben we hier geslapen in een suite om 8 uur werden we wakker van het luide geluid van de tv. In de kamer naast ons. Hier was het personeel bezig en keek tegelijk tv, zeer luid. Na contact met de balie kwam er iemand met een ladder in onze kamer om te zien waar het geluid vandaan kwam. Dit bleek via de ventilatie te komen. Bij het afrekenen nog geklaagd zelfs tegen de leidinggevende maar ze wouden van niets weten. Dit was de laatste keer Mercure voor ons.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Opole in Opole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Opole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.