Hotel Mercure Opole

4 reviews over Hotel Mercure Opole in het Nederlands

Nigdy więcej

Edyta
7-7-2014

Będąc w delegacji razem z koleżanką zajmowałyśmy pokoj dwuosobowy.Pewnego dnia skończyłam zmianę późno w hotelu byłam po 23.Grupka osób spacerowała po hotelu z piwem.Z niewiadomych przyczyn pan z ochrony wtargnął do pokoju z krzykiem,gdzie koleżanka spała ,żeby nie zachowywała się głośno. Zaspana wytrzeszczyła oczy mówiąc,ze spała.Stwierdził ,że telewizor jest za głośno,sąsiadowi przeszkadza.Wchodząc po 10 godzinach pracy,koleżanka opowiada mi nagle ktoś puka do drzwi i nakazuje cicho ,mówiąc,ze 15 osób jest w pokoju,poprosiłyśmy sąsiada obok,któremu że komo przeszkadzałyśmy,przyszedł z krzykiem,mówiąc,że u nas jest 15 osób otworzyłyśmy szeroko drzwi,żeby pokazać,ze u nas nikogo nie ma.Rano gdy koleżanka zgłosiła całe zajście,pani z recepcji powiedziała,że zachowywałyśmy się skandalicznie.Nie polecam tego hotelu,okazało sie,że nasz sąsiad zmieniał pokój trzy razy.Pytanie ,czy ten pan płacił innymi pieniędzmi.Wypadałoby najpierw sprawdzić,gdzie jest impreza,a potem zwracać uwagę.

Mercure. zekerheid op saai

Sandor
    31-7-2011

aantal keren geweest. het ligt in het centrum dat is het voordeel en het ontbijt is ook niet verkeerd en de kamers zijn schoon maar op zijn Mercuressaai. Ik voel me in dit hotel niet thuis. niets mis mee maar niet mijn plek. er is wel parkeerplek die je van de voren ff moet reserveren.

Het restaurant is qua eten niet geweldig , er zijn in Opole veel betere plekken waar je kunt eten.

Polecam

Andrzej
    8-7-2011

Bardzo czysto w pokojach, miła obsługa, pięknie podawane śniadanie.

behulpzaam maar arogant personeel

Pieter_Jan
    10-2-2010

Tijdens onze huwlijksnacht hebben we hier geslapen in een suite om 8 uur werden we wakker van het luide geluid van de tv. In de kamer naast ons. Hier was het personeel bezig en keek tegelijk tv, zeer luid. Na contact met de balie kwam er iemand met een ladder in onze kamer om te zien waar het geluid vandaan kwam. Dit bleek via de ventilatie te komen. Bij het afrekenen nog geklaagd zelfs tegen de leidinggevende maar ze wouden van niets weten. Dit was de laatste keer Mercure voor ons.

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Opole voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Opole in Opole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Opole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Opole scoort een 4.67 uit 10 op basis van 4 reviews.