Hotel Festival

1 review over Hotel Festival in het Nederlands

Een Pools hotel

Sandor
31-7-2011

ben er zeker 20 keer geweest en het is en blijft een pools hotel. Niet zwaar gericht op internationale gasten maar dat chameert mij. de kamers zijn groot maar standaard en niets is richting meer dan 2 sterren. Maar ze zijn schoon. De badkamer is er eentje uit de jaren 50 , erg klein en het piept en kraakt. ofwel verwacht geen Hilton hier. Maar de prijs is gezien wat je krijgt zeer acceptabel.

Het restuarant is noemenswaardig! zeker goed te eten en het zwembad is ook zeker niet verkeerd! je kunt achter het hotel parkeren van een kleine bijdrage.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Festival in Opole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Festival zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Festival scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.