Reviews over accommodaties in Opolskie

tof! mooie stad en goed hotel

christel,
    1-7-2017

heel verzorgde en grote kamers, leuke bar en vriendelijke bartender die zijn vak goed kent, bij regenweer is er de bowling, bij mooi weer een aangenaam terras

Mercure. zekerheid op saai

Sandor,
    31-7-2011

aantal keren geweest. het ligt in het centrum dat is het voordeel en het ontbijt is ook niet verkeerd en de kamers zijn schoon maar op zijn Mercuressaai. Ik voel me in dit hotel niet thuis. niets mis mee maar niet mijn plek. er is wel parkeerplek die je van de voren ff moet reserveren.

Het restaurant is qua eten niet geweldig , er zijn in Opole veel betere plekken waar je kunt eten.

behulpzaam maar arogant personeel

Pieter_Jan,
    10-2-2010

Tijdens onze huwlijksnacht hebben we hier geslapen in een suite om 8 uur werden we wakker van het luide geluid van de tv. In de kamer naast ons. Hier was het personeel bezig en keek tegelijk tv, zeer luid. Na contact met de balie kwam er iemand met een ladder in onze kamer om te zien waar het geluid vandaan kwam. Dit bleek via de ventilatie te komen. Bij het afrekenen nog geklaagd zelfs tegen de leidinggevende maar ze wouden van niets weten. Dit was de laatste keer Mercure voor ons.

Goed zakenhotel met geen bijzondere franjes

Igor,
    26-10-2009

Geeft een goede indruk. Ontb!ijt is wel beperkt maar een goede bar in de kelder met af en toe live muziek.

Eten in bar is OK.

Kamers zijn verzorgd maar Basic. Italiaanse stijl.