Opolskie

Reviews over accommodaties in Opolskie

Uitstekend doorreishotel .

jeroen
    20-8-2017

Nieuw hotel. Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs.

tof! mooie stad en goed hotel

christel
    1-7-2017

heel verzorgde en grote kamers, leuke bar en vriendelijke bartender die zijn vak goed kent, bij regenweer is er de bowling, bij mooi weer een aangenaam terras

Doskonałe miejsce

Sylwia
    4-3-2013

Bardzi goraco polecam hotel.Ladne pokoje ,czysto i fantastyczna obsluga .Domowa atmosfera oraz krolewskie sniadanie.

Appartement met privezwembad ligt schitterend.

mevrouw Dennekamp
    20-10-2012

We hadden het appartement met privezwembad en dat zag er inderdaad uit als op de foto's. Binnen wel wat mankementen (losse douchekop, vitragerail hing los, koelkastschap kapot,geen wc-papier)Geen service op dit vlak.Wel goede tips voor restaurants en plaatsen in de omgeving .

Een Pools hotel

Sandor
    31-7-2011

ben er zeker 20 keer geweest en het is en blijft een pools hotel. Niet zwaar gericht op internationale gasten maar dat chameert mij. de kamers zijn groot maar standaard en niets is richting meer dan 2 sterren. Maar ze zijn schoon. De badkamer is er eentje uit de jaren 50 , erg klein en het piept en kraakt. ofwel verwacht geen Hilton hier. Maar de prijs is gezien wat je krijgt zeer acceptabel.

Het restuarant is noemenswaardig! zeker goed te eten en het zwembad is ook zeker niet verkeerd! je kunt achter het hotel parkeren van een kleine bijdrage.