Camping WOK

Camping WOK
8,6

12 reviews over Camping WOK in het Nederlands

Meer dan geweldig. Top niveau.

Peter Diks
7-6-2018

Geweldige camping. Faciliteiten op hotelniveau 5 sterren. Vriendelijke ontvangst. Mooie plaatsen. Leuk restaurant met prima prijzen. Verbinding met bus naar Warsaw op 10 min lopen. Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar.

Wojciech, właściciel, 21-6-2018
Thank you very much for your visit and so kind words. You are welcome again.

Een van de weinige campings in Warschau.

Ricardo
27-1-2018

Mooie camping vlakbij op ongeveer 15 km afstand van het centrum. Fantastisch mooi sanitair. Vriendelijk personeel! Wees op tijd anders is de camping vol. Beperkte plaatsen!

kleine camping achter een motel. Vrije plaatsen.

2 senioren
26-9-2017

bijzonder mooi, schoon sanitair. In de overdekte keuken kun je afwassen (warm water).Er is zelfs een kleine afwasmachine aanwezig. Wasmachine/droger aanwezig (sleutel halen).Op 5 min. lopen supermarktje .Geen broodjesservice.

Bus naar centrum op 3 min. lopen. Vriendelijk personeel.

Top camping! Ronald.

Ronald
9-7-2017

Top camping, zeer vriendelijke mensen. Makkelijk met bus of taxi naar het centrum.

keurig

jannie
20-9-2016

Nette kleine knusse camping. sanitair is nieuw en schoon. Eigenaar was zeer vriendelijk.

Vanaf de camping links en dan de drukke weg over, is een goed afgebakend fietspad naar het centrum.

Mooie en vriendelijke stadscamping

Arjan Boer
2-8-2016

Kleine omheinde stadscamping onder de bomen. Zelf je plaats uitzoeken, geen vaste plekken. Het kan hier vol zijn. Sanitair is keurig schoon en voldoende. Beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie een kleine bar en restaurant. Eenvoudige maar goedkoop en prima voor een makkelijke avond. Knderspeelplaats is wat verstopt en stelt weinig voor. Wasmachine en droger beschikbaar. Kookmogelijkheid. Afstand naar centrum meer dan 10 kilometer. Wij zijn zelf twee keer met de auto gegaan. Prima te doen en voldoende parkeergelegenheid (gratis in het weekend). Supermarkt dichtbij. Aanrader voor een bezoek aan Warschau.

Prachtige stadscamping

taaltekennet
2-6-2014

Camping Wok in Warschau is een prachtig voorbeeld dat een stadscamping goed kan zijn. Het heeft prachtig sanitair, brandschoon en het ligt mooi tussen de bomen. Je hebt geen moment het gevoel dat je op een stadscamping staat. Het terrein is afgesloten met een hek dat de hele dag dicht is, dus het is ook nog eens veilig. Ik ken geen andere stadscamping die zo goed verzorgd is. Bij de receptie is wifi, er is een leuk terrasje buiten, je kunt (beperkt) eten (er is een kleine kaart), de plekken zijn niet groot, maar wel uitstekend en de bushalte is op loopafstand. Overigens is er vlak bij het oude centrum ook voldoende parkeergelegenheid, dus je kunt ook met de eigen auto. Deze camping is echt een aanrader voor een bezoek aan Warschau

Mooie stadscamping

Heidi
18-10-2013

Deze prachtige camping geeft je het gevoel midden in het bos te zitten, hoewel je aan de rand van Warschau bent. Mooie plaatsen tussen de bomen, wel lastig een camper in en uit te rijden. Heel vriendelijk personeel. Helaas konden we maar twee nachten blijven, omdat daarna de hele camping door een groep was afgehuurd. Prima busverbinding naar het centrum van Warschau. Kregen bij aankomst een informatie pakket in het Nederlands over bussen, buskaarten enzovoorts. Geweldige service. De stroom was 16A en bij de receptie kon je prima zitten en gebruik maken van de gratis wifi. Had hier graag langer willen blijven.

Perfecte rustige Camping

H.te Wierik
11-9-2012

Kleine superschone Camping ver van de stad (10 Km)Buitenwijk) omder hoge dennebomen (met uitstekend Sanitair vriendelijk personeel eetgelegenheid.

Weer een nachtje gestaan

Pieter
28-7-2012

Bij aankomst bleek de camping vol door een grote groep campers die de camping aan deed. Het personeel spande zich in een plekje voor onze twee kleine tentjes te vinden, wat uiteindelijke lukt.

Blijft een leuke en knusse camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping WOK in Warschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping WOK zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping WOK scoort een 8.55 uit 10 op basis van 12 reviews.