Hotel Polonia Palace

• Sauna

19 reviews over Hotel Polonia Palace

• 2018
    9Michael19-04-2018

Voor herhaling zeker vatbaar.

Vluchthaven ligt redelijk dichtbij het centrum van Warschau. Wij hebben gebruik gemaakt van een taxi die ons voor de deur van ons hotel afzette. Men kan ook bij aankomst gebruik maken van de trein of ondergrondse die je dan brengt naar het treinstation centraal, genaamd Centralje. Wij hadden het hotel Palace Hotel Polonia. Een viersterren hotel met uitmuntende kwaliteit waarbij we uitzicht hadden op het Cultuurpaleis, ooit geschonken door Stalin. Ook ziet men hoe de mensen gebruik maken van bus en tram. Een mierennest want je zit in het centrum van Warschau. Dit oudste hotel van Warschau heeft heel veel grandeur met een top ontbijt waarbij de champagne en wodka nooit ontbreken. Van hieruit kan men makkelijk te voet naar alle kanten van Warschau. Zoals het grootste shoppingcenter Zloty Teras (Gouden Terras). Men kan ook het Cultuur Paleis bezoeken en per lift naar de hoogste verdieping gaan en genieten van het uitzicht. Nowy Swiat

Gereisd met partner in november 2017

• 9Sabine en Vera28-01-2018

ons favoriet hotel in Polen

Het hotel is gevestigd in een statig gebouw, gelegen in het nieuwe stadsdeel van Warschau. Ligt centraal niet ver van een treinstation. Het hotel heeft mooie, ruime kamers met een mooi uitzicht. Het onbijt is erg uitgebreid en gevarieerd, met producten van topkwaliteit. Is een echte aanrader voor zoetekauwen : lekkere taarten, chocolade en koekjes bij het onbijt. Tevens kan men schuimwijn en wodka (!) drinken bij het ontbijt. Wij hebben al in Krakau, Wroclaw en Gdansk in hotels gelogeerd, maar de Polonia Palace blijft voor ons met stip op nummer 1 staan !!. Bepaalde periodes van het jaar kan men voor een spotprijsje logeren in het hotel. Het hotel is in onze ogen 5-sterren waard.

Gereisd met vrienden in september 2016

• Oude reviews

9Peter Van Ruyssevelt30-12-2015

betaalbare grandeur

Geweldig hotel Old Style dat kort bij het centum ligt, prachtige lobby, vriendelijke staff (bagage wordt naar de kamer gebracht), moderne kamers,toffe bar, geweldig ontbijt. Bekijk zeker de traphal van beneden naar boven.Helaas geen zwembad, maar dat hebben we niet gemist. Naar westeuropese normen heel betaalbaar.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9Govers22-10-2012

Centraal gelegen klasse hotel

Het hotel ligt echt midden in de stad op een knooppunt van allerlei middelen van vervoer (bus,tram ,trein) Mooie uitstraling, vriendelijk personeel, mooie kamers. Heerlijk ontbijt met zalm, wodka , wat een mens ' s morgens maar kan wensen. In de weekenden zijn de prijzen aanmerkelijk lager dan dor de week. Rechtstreeks boeken werkt m.i. Het beste.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9ad en erna18-11-2011

grandeur in het cntrum van Warschau

Hotel Polania Palace heeft een heerlijke authentieke poolse sfeer met zeer vriendelijk personeel in een groot oud pand midden i n het centrum. naast een goed restaurant is de grote lobby een oase van rust met gratis computers. Het ontbijt ( inbegrepen!) kan niet beter met op verzoek ter plekke gebakken eieren, omelet etc.maar ook gerookte zalm enz. Een aanrader voor diegenen die de kille zakelijke hotels zoals Intercontinental etc. een beetje beu zijn.

Zakelijk gereisd in november 2011

• 9S van der Ploeg19-08-2009

erg fraai hotel

Erg fraai Hotel. Slechts 1 nachtje hier geslapen maar dat is me zeer goed bevallen. Mooie & zeer ruime kamer. Super ontbijt, echt een aanrader

Alleen gereisd in augustus 2009

• 9wouter23-07-2007

super hotel, echte aanrader. Ook qua prijs. Ik heb zelf geboekt voor een weekend echt een spotprijs voor wat je krijgt.

Zakelijk gereisd in september 2005

• 9Marnix22-01-2007

Werkelijk top!! Zeer luxe en erg confortabel. Direct in het centrum gelegen. Ontbijt is mega lekker. Service is van een erg hoog niveau en prijzen goed. Echt een aanrader!

Gereisd in januari 2007

• 8Peter Nijssen20-01-2007

Prachtig statig pand met erg mooie lobby en prachtige ontbijtzaal. Het doet me steeds denken aan een theaterzaal in Wenen waarin je de "eer" hebt te mogen eten. Toevallig zit er ook een Weens koffiehuis in het hotel.

Probeer een hoekkamer te reserveren, deze zijn erg ruim, luxe badkamer en met prachtig uitzicht op de statige en verlichte "wolkenkrabber" aan de overkant van de straat!

Een aanrader, dit grandhotel van Warschau!

Gereisd in januari 2007

• 8arie en sylvia02-08-2006

indrukwekkend pand, zowel van buiten als van binnen. mooie ruime kamers, zeer uitgebreid ontbijtbuffet. prijzen zijn de helft van bijv. het naastgelegen novotel, wat veel saaier aandoet. oude binnenstad is ca. 2 km, winkels e.d. wel in direkte nabijheid. echte aanrader!

Gereisd in augustus 2006

Hotel Polonia Palace info