Appartement Platinum Residence

AppartementWeer vandaag17°10°
Appartement Platinum Residence
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Platinum Residence voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Platinum Residence in het Nederlands

Redelijk

Liena
24-10-2016

Genoeg ruimte en voorzieningen in de appartementen. Geen schoonmaak tijdens verblijf, dus ook geen schone handdoeken. Wel een wasmachine, maar geen waspoeder.

Onvriendelijk personeel bij binnenkomst, geen goedendag, je wordt als lucht behandeld.

Luxe appartementen

Sizzi
9-8-2016

Luxe appartement, compleet met vaatwasser, koelkast, magnetron, wasmachine etc. Fijne badkamer met goede douche.

In het complex zit een supermarkt met ruime openingstijden en diverse restaurants. Het hotel ligt zo'n 25 minuten lopen van het station af en ook het oude centrum is te ver lopen. Je hebt echt een openbaar vervoerkaart nodig (5 euro voor een weekendkaart)!

mooi appartement

W.
25-7-2015

Fijn verblijf hier, voor 60 plussers lopen naar het centrum nog goed te doen. Jammer dat wifi op de kamer ongeveer 7 euro per 24 uur kost.

Erg goed!

Frank
18-8-2013

Van 12 tot 16 augustus verbleven in dit hotel voor een stedentrip. Bij aankomst moesten we helaas 25 euro per nacht betalen, intotaal dus 100 euro moeten betalen. Dat kon met zloty's maar ook via de creaditcard. Dit als een soort borg voor als je de bar/spa wilde gebruiken. Bij aankomst in de kamer zag het er perfect uit. Ontzettend mooi design en alles erop en er aan. Helaas wel wat weinig bestek en pannen voor in de keuken. Gelukkig er was er een vaatwasser dus alles was zo schoon. In de buurt is er vrij weinig te doen maar met de bus ben je zo in het centrum. Lopen kan opzich ook wel maar daar ben je snel klaar mee aangezien het best wel een eindje is. Kamers worden schoongemaakt op verzoek. Je moet dus van te voren aangeven als je je kamer schoon wilt hebben, voor 10.00. Personeel bij het hotel was erg aardig en als je hulp nodig had stonden ze voor je klaar! Wifi is gratis in de lobby maar op de hotelkamer niet zeiden ze. Wij hadden wel gratis wifi op de hotel kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Platinum Residence in Warschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Platinum Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Platinum Residence scoort een 7.94 uit 10 op basis van 4 reviews.