Hostel Nathans Villa Warsaw

HostelWeer vandaag24°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Nathans Villa Warsaw voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Nathans Villa Warsaw in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goede locatie

Ellen
27-7-2015

Hostel, vriendelijke mensen, goede keus voor stedentrip, alles is te lopen vanaf daar, dichtbij tram en trein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Nathans Villa Warsaw in Warschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Nathans Villa Warsaw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Nathans Villa Warsaw scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.