Appartement

1 review over Appartement Koscielna in het Nederlands

Geweldig

Lieke
6-9-2011

Mooi, groot appartement op de 2e verdieping van een hoekhuis van de Freta en Ul.Koscielna. Entree beveiligd met een code. Mooi uitzicht op beide straten via verschillende ramen. Nieuwe keuken met vaatwasser en combi-magnetron, diepvriezer en koelkast. Aparte slaapkamer met een 140 breed bed en iets te zachte matras. Goede badkamer met douche en wasmachine.2 Handdoeken per persoon. Tegenover het appartement is een supermarkt. De eerste restaurants beginnen bij het appartement en lopen door tot in de oude stad. Gezellig, zonder het lawaai 's nachts v.d oude stad en wel op korte loopafstand ervan. Sleutel app. ophalen bij organisatie ingang Mexicaans rest. Parkeerplaatsen in de straat en nabije omgeving vaak vol en betaald. Bewaakt parkeren in Bolesc voor € 25 p.d. Goedkoper bewaakt parkeren is in Furmanska voor € 7,50 p.d. aan de andere kant van de oude stad. Wanneer je eerst je auto leeghaald en dan weg brengt, heb je een leuke wandeling terug via de oude en nieuwe stad in 15 minuten.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Koscielna

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Koscielna in Warschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Koscielna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.