Hotel Gordon

We hebben een aantal aanbieders voor Gordon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gordon in het Nederlands

Netjes

kruppa_s
10-9-2012

Voor één nacht een zeer net hotel. Ligging is t.o.v. vliegveld redelijk en t.o.v. centrum ietwat ver weg, maar met de tram goed te doen. Wij lagen achteraan in het vernieuwde gedeelte, goede bedden en een zeer nette badkamer.

Gereisd Met partner in juni 2012

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gordon in Warschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gordon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.