Hotel Dedek Park

HotelWeer vandaag27°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Dedek Park voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Dedek Park

Hat das Zeug zum Geheimtipp

Matthias Behlert
7-2-2010

Sehr schöne Lage im Park (auch wenn die Idylle ein wenig durch einige alte Industrieanlagen am gegenüber liegenden Seeufer getrübt wird). Ruhig, stilvoll eingerichtete Zimmer, schöne Atmosphäre eines polnischen Landhauses in unmittelbarer Nähe des Stadtzentrums.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dedek Park in Warschau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dedek Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dedek Park scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.