Reviews over Piaseczno

mooi hotel

Hans45,
    21-9-2015

ligt aan drukke weg naar centrum

liften aanwezig

kamer en badkamer ruim en schoon

eten prijs/kwaliteit voldoende

ontbijt goed

heel fijn verblijf gehad

Luxueus doorgangshotel

Isabelle,
    3-11-2012

In dit hotel hebben we op onze groepsrondreis twee keer overnacht.Het hotel ligt buiten het centrum,langs een drukke weg (niet als storend ervaren) met aan het kruispunt een Decahtlon en vlak achter ons hotel een shopping outlet center (wat tot 's avonds laat geopend is). De kamer was trendy, ruim, verzorgd en voorzien van koffie-en theefacilliteiten! Op de gang stond een ijsblokjesautomaat. Het eten omvat de goede, voedzame Poolse keuken met een culinair tintje! Tot laat in de nacht last ondervonden van gillende Russen die door de gang liepen, receptie opgebeld en daarna was het afgelopen! Ontbijt was in 1 woord: ge-wèl-dig! Alles wat je je kon bedenken lag er (Pistolets, stukjes cake, ravioli, muesli, verschillende soorten thee, sappen, kazen, vleessoorten, geitenkaas, fruit en als afsluiter van een heerlijk gevuld ontbijt had je ook nog de keuze tussen verschillende lekkere kleine gebakjes! Zoveel luxe in Polen hebben we slechts 2 keer ervaren (en dit was er absoluut één van!).

een verrassend hotel met leuk ontbijt

Ed Elvers,
    1-9-2011

Het hotel ligt afgelegen, maar het personeel doet erg goed z'n best. het ontbijt is zeer goed verzorgd.

Leuke echt poolse camping

Reinier,
    17-10-2009

Camping wijk is mooi gelegen aan het meer. Je kunt er kanoen, zwemmen etc. Ook een dagje naar de Oostzee is een aanrader. Heel bijzonder is het volpension: voor een gering bedrag kun je er ontbijten, middag- en avond eten.

Voor herhaling vatbaar.

M.J.M. van der Pennen,
    19-9-2009

Zeer goed hotel, een nadeel is dat er in de weekende veel luidruchtige feesten worden gehouden tot laat in de nacht, maar wel gezellig.